Sunday 12 January 2014

Rezeki 2014. Alhamdullillah...

Terlalu happy... Terlalu excited... Terlalu teruja sampai dah x boleh nak tunggu esok...

Alhamdullillah, syukur ke hadratmu atas segala yang telah kau limpahkan kepadaku... Syukur sangt-sangat.... Alhamdullillah, rezeki tahun baru yang sangat osemm.... =)

Ini dia... 

Insyaallah, februari tahun depan bakal bergelar pelajar master in multimedia education... Allah sebaik-baik perancang, tak sangka semuanya akan jadi sebaik ini... Syukur sangat2.... 

Tadi bagitau mama...

Aku : mama, akak dpat smbung master
Mama : congratulation... Im proud of u...

[air mata terus bertakung]

Aku anak yg xpenah banggakan mama dan abah masa sekolah dulu... Allah bgi otak yg cerdik, aku main-main... Mujur aku cepat sedar... Sebab tu bila mama kata dia bangga dgn aku, aku jadi sebak... Baru skrg aku dapat banggakan mereka... Nasib blum terlambat... Insyaallah, lpas ni nak buat diaorg terus bangga, bangga dan bangga.... 

Itu janji aku!

Sebenarnya aku takot jugak, aku dip dgn degree grafik tapi aku mnta master in multimedia... Mncabar sangat aku rasa... Tapi xpa, xda benda yg senang dalam dunia ni... Aku ada kawan, dip ambik medic, deg ambik grafik... Lagi mncabar kan? Lagi menyimpang.... So akan aku jadikan dia cntoh terbaik utk aku....

Ok la, mata dah mengantuk... Esok kerja,..  Hope korang doakan yg baik2 untuk aku... Perut pun dah senak ni.... Gelabah nak hulur notis berhenti kerja kat CEO esok... Huhuhu

Love, 
Aida
[2.15am- 13/01/14]

P/s: insyallah, bakal bergelar ckgu/miss/mdm Aida lagi 2 thn... Heee =P

No comments:

Post a Comment