Thursday 9 January 2014

Impian Hancur Berkecai...

Masa menghapdet ni mood adalah ditahap mau terjun bangunan... kecewa yang amat sangat... Harapan hanya tinggal harapan... punya lah aku menabung duit gaji beberapa bulan kerja ni semata-mata nak beli Macbook Pro...sekali ayah dengan mak angkat aku hantar surat mintak aku bayar duit pendahuluan Mara... so nak xnak terpaksa la aku korbankan segala duit tabungan... huhuhuhu...

Sakit sungguh hati ini!!

Tapi xpa la... akana aku tahankan hati n cuba menabung semula... hopefully ada rezeki lebih nanti.... So cepat sikit dapat beli...at least bab MARA dah settle, dah xda hutang2 pinjaman pendahuluan lagi... so xyah pening2 bab tu lagi nanti...

Cuma.. kecewa tu tetap ada...  

Hai la macbook pro... asal ko menggoda sangat? kau sabar ya, ada jodoh aku pinang kau nanti...

No comments:

Post a Comment