Saturday 25 January 2014

Excited atau tlebih mnum kopi??

Skrg pkol 2.46am... Susah sangat mata ni nak lelap malam ni... Excited nak tgk rumah utk smbg master nanti... Hopefully semuanya ok la... 

i is cerewet u'ollz...

Prinsip aku, biar rumah buruk, jangan rumah kotor... N part paling aku risau haruslah toilet!! Huii itu adalah tmpat bertapa paling aku utamakan. Masa stay condo kat pv12 dlu, toilet kira ok la... Aku kalau tgh buat kerja mndesign tetiba mati akal n xda idea, mmg aku masuk toilet...

Duduk atas toilet bowl n pkirkan idea.... Aku kluar je toilet... Harus kluar dgn idea2 yg osem... Yg buat aku dpat full carry mark... Hiihihi... Sbb tu skrg, aku rndu gila toilet kag pv 12 tu... Hai la... Rndu rndu rndu!!!!

Moga2 toilet apartment yg bakal akh dduk ni pun ok... Xda yg mnjengkelkan... Hu5

Dgar-dgar jgak,  aku bakal menyewa dgn pensyarah upsi... Student + pnsyarah stay sesama... Ermm agak2 nak kna panggil dia apa ea? Miss? Ke aku kau je? Hish tension pulak pk...

Ok la,  nak ambik mood nak tido... Ni la puncanya kalau tido siang, tambah pulak minum nescafe ptg tdi.. Mmg berjagalah kau mata...

Ok laa... Mnta diri dulu.. Tata korang... 

Love,
A. Najwa
2:58am

No comments:

Post a Comment